اخبار توسعه جوملا 4

اطلاعیه حمایتی گوگل و جوملا ، گوگل حامی مالی جوملا شد.

چهارشنبه, 17 شهریور 1400

جوملا ، یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا (CMS) در جهان ، امروز حمایت خود را از Google اعلام کرد.

حمایت Google از جوملا این پروژه را قادر می سازد تا یکی از پرکاربردترین CMS های منبع باز را ارائه دهد. با هم ، جوملا و گوگل در تقویت اکوسیستم وب پررونق منافع مشترکی دارند.

همکاری با سیستم های مدیریت محتوای منبع باز و سیستم عامل های تجارت الکترونیک به Google امکان می دهد از جوامع خود برای بهبود وب به طور کلی درس گرفته و از آنها حمایت کند.

اهداف مشترک

گوگل و جوملا مجموعه ای از اهداف مشترک و یک استراتژی برای دستیابی به آنها تعریف کرده اند.

  • هدف ما تشویق موفقیت صاحب سایت ، بهبود تجربه کاربر و ایجاد وب قوی تر و ایمن تر است. 
  • Google محتوایی را ارائه می دهد که آخرین شیوه ها ، فناوری ها و ابزارهای پشتیبانی کننده این اهداف را پوشش می دهد.
  • محتوا از طریق رسانه های مختلف ، مانند وبینارها ، پست های وبلاگ و مطالعات موردی ، ارائه می شود تا طیف وسیعی از ترجیحات مشارکت را در بر بگیرد و بازخورد وسیع جامعه را جمع آوری کند.
  • از طریق صندوق منبع باز CMS ، Google همچنین پروژه های بودجه ای را بررسی می کند که برای بهبود ابزار عملکرد ، حفظ حریم خصوصی و امنیت و پشتیبانی از قابلیت های جدید پلت فرم وب کار می کند.

مزایا برای جامعه

انجمن کاربران و توسعه دهندگان جوملا از راه های زیر از این همکاری بهره مند خواهند شد: 

  • افزایش منابع و برنامه نویسی مشارکتی از طریق کانال هایی که قبلاً با آنها آشنا شده اید ، از جمله خبرنامه ها ، مقاله ها ، تصاویر سفید ، گفتگوها.
  • توانایی ارائه ورودی در ابزارها ، محصولات و ابتکارات Google.

درباره گوگل

ماموریت گوگل این است که اطلاعات جهان را سازماندهی کرده و در دسترس عموم و مفید قرار دهد. از طریق محصولات و پلتفرم هایی مانند Search ، Maps ، Gmail ، Android ، Google Play ، Chrome و YouTube ، Google نقش معناداری در زندگی روزانه میلیاردها نفر دارد و به یکی از شناخته شده ترین شرکت های جهان تبدیل شده است. Google زیرمجموعه Alphabet Inc.

در مورد جوملا

جوملا یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) برنده جایزه است که برای ایجاد وب سایت های زیبا و برنامه های قدرتمند آنلاین استفاده می شود. از زمان انتشار اولین نسخه در سال 2005 ، یک انجمن داوطلب جهانی توسعه دهندگان در حال ایجاد و بهبود جوملا هستند. این تلاش بسیار زیاد ، استفاده از جوملا را آسان ، پایدار و بسیار امن کرده است. جوملا موتورهای جستجو و موبایل ، چند زبانه ، انعطاف پذیر و قابل توسعه است. با ارائه امکانات طراحی نامحدود در کنار امنیت پیشرو در صنعت ، جوملا همچنین دارای هزاران افزونه و قالب شخص ثالث است که امکان سفارشی سازی بیشتر برای برآوردن نیازهای خاص را فراهم می کند. از همه بهتر ، جوملا یک راه حل منبع باز است که به طور رایگان در دسترس همه است.

ایجاد شده توسط

روح الله بلوردی
روح الله بلوردی

روح الله بلوردی هستم متولد 1357 ، فعالیت خود را در زمینه طراحی از دوره دبیرستان و با هنر نقاشی ، خوشنویسی و گرافیک شروع کردم بعد از آمدن به تهران در سال 76 و آشنایی با دوستان موسسه سبوح به گرافیک رایانه ای علاقه مند شدم و از سال 78 اولین آثار خود را با نرم افزار کورل فتو پینت و کورل دراو شروع کردم. در سال 96 در رشته گرافیک از دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس فارغ التحصیل شده ام. هم اکنون به فعالیت در زمینه طراحی وب و طراحی فونت مشغول هستم.

اخبار